EBOOK PERCUMA: PANDUAN MENULIS NOVEL – Berpandukan Kisah benar

EBOOk ini diberi secara PERCUMA kepada   sesiapa yang berminat terutamanya mereka yang sedang merancang untuk menghasilkan sebuah novel. Setiap hari kita membaca akhbar dan menemui pelbagai cerita. Kebanyakkannya adalah cerita benar yang berlaku sehari-hari. Sebenarnya cerita-cerita daripada keratan akhbar itu boleh diolah untuk dijadikan sebuah novel.

          Tetapi bagaimanakah caranya?

          Ebook PERCUMA ini akan menerangkan kepada pembaca bagaimana mahu mendapatkan bahan-bahan daripada cerita yang dipaparkan di akhbar kemudian diolah menjadi sebuah novel. Pembaca juga akan diajar bagaimana mahu menulis sinopsis berdasarkan cerita berkenaan, kemudian diajarkan menulis rangka cerita seterusnya untuk menulis bab demi bab.

          Untuk lebih memahami, pembaca akan disediakan contoh-contoh yang mudah. Sebenarnya banyak maklumat dan panduan berguna  di dalam ebook ini yang tidak didapati oleh mana-mana buku panduan yang khususnya menulis novel.

          Oleh itu jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan ebook percuma ini. Pembaca yang berminat tidak perlu membayar apa-apa. Cuma yang penting, pembaca mesti memberikan alamat email untuk penulis menghantarkan ebook ini ke kotak email saudara.

          Untuk peringkat permulaan, pemberian ebook percuma ini akan diberikan kepada 100 orang yang mana dahulu, akan didahulukan selagi stok masih ada.

Berikan alamat email anda kepada saya  di alamat: mnasd_326 @yahoo.com atau sms alamat email anda itu ke no. telefon: 013-3635560 dan nyatakan ingin mendapatkan ebook percuma.

About muhdnasruddin

Writter
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

14 Responses to EBOOK PERCUMA: PANDUAN MENULIS NOVEL – Berpandukan Kisah benar

  1. fristian says:

    ni saya lagi belajar menulis novel. mungkin anda bisa membantu saya mulai dari awal penulisan sampai di terbitkan. makasih….

  2. kedaiwang says:

    Tuan,

    Tolong email saya ebook tuan “Panduan Menulis Novel”.

    Terima Kasih

  3. miza says:

    asslamualiakum tuan, saya seorang pelajar, saya amat meminati penulisan novel. harap tuan dapat emailkan ebook penulisan novel kepada saya

  4. sela says:

    salam..saya berminat nak menulis novel…boleh saya dapatkan ebook pecuma dr tuan??

  5. Iskina says:

    Salam, ada lagi ke e-book ini? Saya juga berminat nak jadi penulis novel.

  6. cik asiey says:

    bleh dpt lgi tak buku ni erk

  7. Leeza says:

    salam, masih ada lagi e-book percuma ke? Saya juga berminat. Boleh e-mailkan pada saya yer? Terima kasih.

    • muhdnasruddin says:

      Salam kemali. Ebook percuma masih ada. Saya akan masukkan ke mailboz anda kemudian. terima kasih.

Tinggalkan Jawapan

